LastVersion DSM - ΑΫΛΕΣ ΔΟΜΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:

Εκδοση 1.0.94.3
Αύγουστος  2025

 
 
Υποθέσεις πελατών
Προστεθηκαν τα εξής πεδία:
• Ηλεκτρονική υποβολή
Όταν γίνεται ηλεκτρονική υποβολή φακέλου. Αρα και κατατίθεται και παραλαμβάνεται ο φάκελος (και το πρωτόκολλο φυσικά) και ενημερώνονται αυτόματα τα ανάλογα πεδία, με ημερομηνία κατάθεσης-παραλαβής την ημερομηνία έκδοσης πρωτοκόλλου.
• Παραδόθηκε το δίπλωμα
Για τις ανανεώσεις διπλωμάτων. Αν μας παρέδωσε το δίπλωμά του ή όχι
• Σχόλιο για την παράδοση του διπλώματος
Σχόλιο σχετικά με την παράδοση αυτή. Π.χ. ποιος, πότε το παρέλαβε…
Η πληροφορία αυτή εμφανίζεται και στην εκτύπωση «Κατατεθειμένοι φάκελλοι» όπως και στις «Υποθέσεις Πελατών» και μπορεί να φιλτραριστεί η πληροφορία
Π.Ε.Ι.
Από 24/06/2025, έγινε αλλαγή στον τρόπο κάλυψης ελλιπούς παρακολούθησης ωρών. Μπορούν πλέον να γίνουν σε δύο τμήματα και όχι σε 1 (στο επόμενο 6μηνο).
Γίνεται πολλαπλή επιλογή (μέχρι 2 φυσικά) προηγούμενα τμήματα Ελλιπών συμμετοχών. Βελτιώθηκαν οι εκτυπώσεις Βεβαιώσεων, Καταστάσεων που βρίσκουν τις προηγούμενες ώρες και των 2 τμημάτων.
Επίσης στις ώρες απουσίας, καταγράφεται αναλυτικά η Ημέρα προγράμματος, ώρα, κωδ.στόχου και θεματική για κάθε ώρα (πχ. Ημ4η,ωρ1,Στ2.3,Θ1). Η πληροφορία αυτή μεταφέρεται και στις καταστάσεις όσων δεν ολοκλήρωσαν.
Mobile
Διορθώθηκε αστοχία στην επαναλαμβανόμενη καταχώρηση ραντεβού στο ημερολόγιο.



        


+30 2331068111
+30 6945902176

info@adservices.gr

Εδρα εταιρίας
"Ο πελάτης δεν περιμένει να είσαι τέλειος...
Περιμένει να διορθώσεις τα πράγματα, όταν πάνε στραβά..."
Donald Porter... αντιπρόσωπος BritishAirways

Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού